reklama

Nuda v Brne (STYL / KABO 2014)

Po niekoľkých odignorovaných pozvánkach na výstavu STYL a KABO v minulých rokoch som sa konečne odhodlal si túto expozíciu ísť pozrieť. Obetoval som jej nedeľu a stálo to za to? Urobte si obrázok sami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Oficiálna stránka výstaviska v Brne hovorí: „Mezinárodní veletrhy módy, obuvi a koženého zboží STYL a KABO jsou jediným místem koncentrace poptávky a nabídky v módní branži pro Českou republiku, Slovensko a země střední a východní Evropy.“ Taktiež som sa tam dozvedel, že môžem očakávať vystavovateľov z 19 krajín a „kontraktační charakter určený k setkávání odborníků a obchodníků v oblasti textilního, oděvního a kožedělného průmyslu“.

Potešil som sa, že nájdem nejakú novú inšpiráciu, pozriem si ako vníma módu stredná Európa a možno nadviažem aj nové obchodné partnerstvo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už pri príjazde zo mňa opadol stres z obávaného hľadania parkovacieho miesta. Nikde totiž žiadne kolóny a parkoval som priamo v areáli BVV len pár metrov od pavilónu. Žiadne davy ľudí, čo som ale bral pozitívne. Urobil som pre vás niekoľko snímok, ktoré podľa mňa najviac vystihujú atmosféru STYL a KABO, tak si poďte výstavu prejsť so mnou...

Moderná budova pôsobila zvonku veľmi dobre.

Styl 16
Styl 16 

Horšie bolo to, čo sa skrývalo za touto sklenenou fasádou. Mal som pocit, že som sa vrátil v čase. Napríklad vkusne zabalené košele v celofáne, aby ich náhodou nadšení návštevníci neoslintali. Tak to som nevidel asi ešte na žiadnej výstave.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Styl 15
Styl 15 

Pri niektorých stánkoch sme si mohli pozrieť čo sa bude predávať na našich trhoviskách nasledujúcu sezónu.

Styl 14
Styl 14 

Fandím všetkým, ktorí sa snažia živiť sami a pritom aj niečo produkujú. Ale čo takto sa aspoň na 5 minút zamyslieť nad tým, ako svoje výtvory vkusne prezentovať?

Styl 5
Styl 5 

No a aký marketingový guru vymyslel takýto názov?

Styl 1
Styl 1 

Personál na stánkoch už zďaleka svojim zjavom vzbudzoval pocit, že má úplne jasno v tom, čo ja, ako obchodník, do svojho obchodu potrebujem. Od týchto pánov by ste si určite dali radi poradiť čo na seba, že?

Styl 13
Styl 13 

Proste samý odborník na módu.

Styl 10
Styl 10 

Po počiatočnom zdesení sme s Barbarou zahliadli prípravy na módnu prehliadku a dúfali, že snáď tam to príde. Nebavilo nás to viac ako 15 minút. Ak to porovnám len s prehliadkami v nákupných centrách, tie mi prídu oveľa, oveľa zaujímavejšie. Tak prinášam aspoň tento jeden outfit, aj keď s klasickým štýlom nemá nič spoločné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Styl 8
Styl 8 

Kritizoval som vystavovateľov, ale na strane návštevníkov to nebolo so štýlom o nič lepšie.

Styl 12
Styl 12 
Styl 6
Styl 6 

Aby som nebol len kritický, tak pridávam aj expozíciu, ktorá ako jedna z veľmi malého počtu vyzerala v porovnaní s drvivou väčšinou ako tak súčasne.

Styl 11
Styl 11 

A tu je jeden jediný muž v obleku na výstave.

Styl 2
Styl 2 

V druhom pavilóne bola výstava KABO, čiže hlavne topánky. Je mi ľúto, ale nič zaujímavé. Jediné čo ma zaujalo, resp. pobavilo bola táto kópia známej značky Crocs. Podoba zrejme len čisto náhodná :)

Styl 4
Styl 4 

Aspoň že mi celé toto utrpenie trvalo len asi hodinu a pol. Verte mi, nie som zaujatý, ani nemám dôvod stavať túto výstavu do zlého svetla, ale STYL a KABO podľa mňa nemajú nič spoločné s módou a už vôbec nie s nejakými trendami. Je fakt smutné, že aj po desaťročiach života v otvorenej Európe sme stále tak neuveriteľne ďaleko vzadu...

Andreas Kreutz

Andreas Kreutz

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som Slovák, ktorého celý život sprevádza nemecké meno. Vyštudoval som manažment na Ekonomickej univerzite a 15 rokov som pracoval vo finančnom sektore na niekoľkých manažérskych pozíciách. Oblek, košeľa a kravata boli teda súčasťou môjho každodenného života. Keď raz prišiel deň, kedy sme sa spolu s mojou manželkou Barbarou mohli v kľude rozhodnúť ako bude náš život pokračovať, povedali sme si, že z hobby urobíme prácu. Po mesiacoch príprav sme začali podnikať a dnes máme za sebou 7 rokov úspešného pôsobenia na poli pánskej elegantnej módy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu