reklama

Prečo sa obliekajú naši politici nevhodne?

Dlhšie pozorujem, že sa naši verejne činní spoluobčania objavujú v médiách nevhodne oblečení. Akoby sa z našej spoločnosti už úplne vytrácala úroveň. To už nemajú voči nám žiadnu úctu? Alebo im nemá kto poradiť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Je mi principiálne jedno, kto má čo na sebe, pokiaľ sa nejedná o situáciu, alebo osobu, ktorá si určitý spôsob oblečenia proste vyžaduje. Tak ako sa nepatrí vojsť do kostola v plavkách, alebo na ples vo svetlom obleku, tak existujú povolania, pri ktorých sa očakáva istá miera formálnosti. Vo firmách, ktoré si ctia a majú definovanú firemnú kultúru, nájdete aj zadefinovaný spôsob obliekania. Čím formálnejšia a serióznejšia inštitúcia, tým je dress code prísnejší.

A čo politici? Mali by mať pri verejných vystúpeniach a pracovných udalostiach formálne oblečenie? Ja som presvedčený, že áno. Nezabúdajme na to, že oblečenie je aj určitým spôsobom vyjadrenia úcty a vážnosti okoliu, danej udalosti a ľuďom, s ktorými sa stretávame. Politik je človek, ktorý je platený z našich peňazí a reprezentuje nás. Je viditeľný v médiách a komunikuje s nami všetkými. Ja by som si želal, aby okrem svojho správania, vyjadroval svoju úctu k voličom aj tým, že bude vždy upravený a vhodne oblečený. Za pár minút som našiel desiatky obrázkov, ktoré hovoria o opaku. Niektoré z nich si dovolím komentovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Billboard)

Toto ma fakt rozosmialo. Fotka je z predvolebného billboardu. Prečo fraková košeľa so stojačikom??? Vyzerá ako huslista z filharmónie, ktorého cvakli po koncerte na afterparty.

Obrázok blogu
(zdroj: atualne.sk)

Pán Matovič sa pravidelne v parlamente pohybuje bez kravaty. Veď načo, jeho voličom musí stačiť aj takýto look neoholeného a neučesaného salámistu.

Obrázok blogu
(zdroj: nasenovinky.sk)

Pánovi ministrovi sa musí nechať, že si potrpí na pekné kvalitné oblečenie. No nielen že sa nekamaráti s kravatami (nenosí ich vôbec), ale dať si do práce károvanú košeľu?

Obrázok blogu
(zdroj: cas.sk)

No a ešte raz to isté – casual look s pásikavou košeľou nevhodnou na kravatu. Postaviť sa pred kamery verejnoprávnej televízie vo voľnočasovej košeli je také ležérne predsa...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: topky.sk)

Jój a tu nám pán Jozef ukázal aj kus svojej mužnej chlpatej hrude, ktorá mohla radšej zostať mimo pozornosti širokej verejnosti.

Obrázok blogu
(zdroj: zenskyweb.sk)

Ale našťastie sa ešte nájdu aj tí, ktorí vedia čo sa patrí. Pán prezident v dobre padnúcom obleku, biela košeľa a kravata s jemným vzorom. Jednoduché a správne. Takto by to malo vyzerať.

Obrázok blogu
(zdroj: sme.sk)

A ak by sa niekto v parlamente obával, že od nudy zaspí a namočí si kravatu do polievky, tak sa to dá aj takto s motýlikom. Je to svojské, ale mne sa to páči :)

Čo si myslíte vy o tom, ako by sa politici mali obliekať? Je vám to jedno, alebo ste ako ja presvedčení, že by mali zachovávať úroveň a v práci mať oblek a kravatu?

Andreas Kreutz

Andreas Kreutz

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som Slovák, ktorého celý život sprevádza nemecké meno. Vyštudoval som manažment na Ekonomickej univerzite a 15 rokov som pracoval vo finančnom sektore na niekoľkých manažérskych pozíciách. Oblek, košeľa a kravata boli teda súčasťou môjho každodenného života. Keď raz prišiel deň, kedy sme sa spolu s mojou manželkou Barbarou mohli v kľude rozhodnúť ako bude náš život pokračovať, povedali sme si, že z hobby urobíme prácu. Po mesiacoch príprav sme začali podnikať a dnes máme za sebou 7 rokov úspešného pôsobenia na poli pánskej elegantnej módy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu